2014. július 28., hétfő

Visszatértem... mint Schwarzenegger!

Szóval közel négy év szünet után úgy döntöttem, újra kezdem a blogolást. Tudom én, a nem létező olvasóim rendkívüli módon hiányoltak. Az oldal egy cseppet át fog alakulni, lesz új design, könyves részleg, filmes, sorozatos és zenei részleg is. Ez egy kis időt fog igénybe venni, de jó munkához idő kell, és remélhetőleg megéri a várakozást.

Az első bejegyzés tárgya új függőségem lesz, amit az Arrow, vagyis a Zöld Íjász szállít. Később természetesen szóba kerül a Supernatural mély repülése is, és az őrült lojalitás, ami mégis arra ösztönöz, hogy folytassam a sorozatot.

Jelenleg ritka elfoglalt hölgyike vagyok; két történet bétázása, további két fanfiction írás (Arrow és Friday Night Lights) mellett a saját történetem papírra vetésén is ügyködöm. Napjaim tehát elég telítettek, de majd igyekszem rendszeresen írogatni; rendszeres alatt napi egy bejegyzést értek. Reméljük, hogy menni fog!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése